Οταν στην Ελλάδα γίνονταν πραγματικά μεγάλα έργα- Πώς άνοιξε η Διώρυγα της Κορίνθου
Aφιέρωμα iefimerida.gr
Aφιέρωμα iefimerida.gr



Μετά την απελευθέρωση της Ελλαδας, ο κυβερνήτης Καποδίστριας επιθυμόντας την ανάπτυξη της χώρας, ανέθεσε τη μελέτη της διάνοιξης της Διώρυγας της Κορίνθου σε ειδικό μηχανικό. Ομως, τo κονδύλι των 40 εκατομμυρίων χρυσών φράγκων που απαιτούταν, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό δαπάνης, για την εκτέλεση του έργου, δεν μπορούσε να εξευρεθεί από τη διεθνή χρηματαγορά και πόσο μάλλον να διατεθεί από τον ελληνικό προϋπολογισμό.

Μια φωτογραφική αναδρομή σε ένα από τα μεγαλύτερα έργα της Ελλάδας,που σήμερα αποτελεί διεθνή κόμβο θαλάσσιων συγκοινωνιών.
![]() |
Εγκαίνια της Διώρυγας |
![]() |
Καταστροφη της διώρυγας απο τα γερμανικά στρατεύματα 1944 |
![]() | |
Οι εργασίες εκφράξεως κράτησαν 5 χρόνια (1944-1949) |

![]() |
Η Διώρυγα ξαναχρησιμοποιείται |
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου